Best The Best


در این سال جورنالیست هلندی برف ندرلوف بخاطر بازی هلند و ایرلند شمالی در مرجله مقدماتی جام جهانی به انگلیس سفر کرد تا گزارشی از جورج بست تهیه کند.

ندرلوف به لندن سفر کرد تا بست را در بازی تیم باشگاهیش فولام در مقابل سائوثهمپتون تماشا کند.بعد از اتمام نود دقیقه ندرلوف به اندازه کافی بازی اورا تماشا کرده بود.ندرلوف نوشت:بست یک ستاره نابود شده است.اما پس از مدتی کوتاه از حرفهایش پشیمان شد...

چندصد مایل آن طرف تر جورنالیس بریتانیایی بیل الیوت به همراه تیم ملی ایرلند در حال سفر به استادیومی بود که باید در آن به ملاقات کنند.کاپیتان تیم ملی هلند یوهان کرایوف بود که در آن سال به بهترین بازیکن بود الیوت از بست پرسید آیا فکر میکنی کرایوف از تو بهتر است؟

بست در جوابش خندید و گفت:کرایوف بهترین بازیکن است؟درای شوخی میکنی؟...... من در اولین فرصتی که پیش بیاید به او لایی خواهم زد.

در ادامه گزارشات الیوت آمده:پنج دقیقه پس از گذشت بازی جورج بست در سمت چپ صاحب توپ شد بجای اینکه به سمت دروازه حریف حرکت کند به طرف عقب برگشت و پس از دریبل زدن سه بازیکن هلندی به کرایوف رسید دوبار خودش را این ور و آن ور کرد و پس از آنکه دوبار پیاپی توپ را از بین پاهای کرایوف رد کرد مشتش را به نشانه ی پیروزی بلند کرد.فقط تعداد کمی از ما میدانیم که حرکت او واقعا چه معنایی میدهد.

کرایوف بهترین بازیکن دنیاست؟فقط آدم های احمق در آن بعد از ظهر چنین تصوری داشتند.

با وجود این که ازین صحنه ی تاریخی ویدئویی وجود ندارد خود ندرلوف اعتراف کرد که جورج بست در آن شب باور نکردنی بود و باعث شد تا تیم کوچک ایرلند شمالی در مقابل بهترین تیم دنیا به تساوی 2-2 برسد.او گفت:در پایان بازی من به چشمان سر مربی آن موقع هلند یان زوارتکروز نگاه کردم و سرد ترین نگاه را در تمام عمرم دیدم.شاید بهتر بود قبل از بازی به او نمیگفتم که نگرانی ای در مورد جورج بست وجود ندارد!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط سیاوش | لينک ثابت | موضوع: <-PostCategory-> |